Kan ik je helpen?
Medewerker Badkamerxxl

Heb je een vraag over een order of product? Stuur ons een bericht of maak alvast een afspraak. Maandag zijn we vanaf weer telefonisch berikbaar. Fijn weekend.

Voor besteld, morgen in huis* 5543 klanten geven ons een 9

Gratis bezorgd vanaf 100,-

30 dagen bedenktijd Thuiswinkel Gecertificeerde webwinkel
    Je winkelwagen is leeg

    Voor besteld, morgen in huis*

    5543 klanten geven ons een 9

    Gratis bezorgd vanaf 100,-

    Voor besteld, morgen in huis

    5543 klanten geven ons een 9

    Gratis bezorgd vanaf 100,-

    Thuiswinkel Gecertificeerde webwinkel

    Reviews en beoordelingen

    Onze klanten beoordelen ons gemiddeld met een 9

    Op basis van 5543 beoordelingen.

    96% raadt ons aan!

    Wij hebben gekozen voor Feedback Company, Kiyoh en Trustpilot als partners voor het verzamelen van reviews, omdat zij een strikt gecontroleerd systeem hebben dat ervoor zorgt dat alleen echte klanten een review kunnen plaatsen. Klik op de link voor hun volledig beleid omtrent reviews. Het systeem is zo ontworpen dat medewerkers van ons bedrijf worden uitgesloten en er is een integratie met ons bestelsysteem, zodat alleen klanten die daadwerkelijk bij ons hebben gekocht, een review kunnen schrijven.

    Klant beoordelingen

    Frits de Bruin

    26-02-2024

    Badkamerxxl.nl

    10

    Super geregeld

    Deze klant beveelt ons aan

    Lies

    24-02-2024

    Badkamerxxl.nl

    9

    Goed bereikbaar voor vragen en erg vriendelijk

    Deze klant beveelt ons aan

    Wietse

    23-02-2024

    Badkamerxxl.nl

    10

    Goede service en meedenken met de klant

    Deze klant beveelt ons aan

    Fleur Nederveen

    22-02-2024

    Badkamerxxl.nl

    9

    Hele goede service en snelle levering

    Deze klant beveelt ons aan

    Arjen

    Buitenpost

    16-02-2024

    Badkamerxxl.nl

    10

    Uitstekende service, vanaf begin tot eind!

    Lang verhaal Kort: Prima geholpen! Vanaf de eerste stap over de drempel (meedenkend, goed advies en dito service) tot en met de uiteindelijke levering aan huis (op afspraak, vriendelijk). Complimenten!

    Deze klant beveelt ons aan

    Hugh

    Voorburg

    13-02-2024

    Badkamerxxl.nl

    10

    Uitstekend bedrijf dat doet wat ervan verwacht wordt.

    Een goed assortiment, uitstekende telefonische adviezen en prima aflevering.

    Deze klant beveelt ons aan

    Dirk

    Franeker

    13-02-2024

    Badkamerxxl.nl

    10

    Goed en persoonlijk advies, mooie merken en scherpe prijs

    Via internet in de showroom in Buitenpost gekomen en een afspraak gemaakt. Ze nemen veel tijd voor je en komen met goede suggesties. Het assortiment is erg ruim met mooie merken en moderne artikelen. Tenslotte een goede bezorging en àlles binnen volgens afspraak. Ook een scherpe prijs voor de (grote) bestelling.

    Deze klant beveelt ons aan

    Frans Elgersma

    Wolvega

    7-02-2024

    Badkamerxxl.nl

    8

    Fijn geholpen en levering volgens afspraak! Bedankt

    Badkamerkast is precies wat we zochten.

    Deze klant beveelt ons aan

    Jan

    Sneek

    6-02-2024

    Badkamerxxl.nl

    10

    Prima service en prachtige update van onze badkamer

    Prima contact met de medewerkers van badkamerxxl en alle afspraken worden keurig nagekomen. Over het algemeen producten van hoogwaardige kwaliteit en met de door ons uitgekozen producten hebben we weer een mooie en moderne badkamer.

    Deze klant beveelt ons aan

    J

    Roden

    23-01-2024

    Badkamerxxl.nl

    10

    Goed advies en correcte levering

    In de showroom kregen wij duidelijk advies over de eigenschappen van de aan te schaffen materialen. Ook de offerte daarna was duidelijk over gekozen materialen en prijzen. De levering was op het afgesproken tijdstip en de materialen waren onbeschadigd.

    Deze klant beveelt ons aan

    Robert

    Zaandam

    18-01-2024

    Badkamerxxl.nl

    9

    Bestellen bij Badkamerxxl een goede keuze

    Bestellen bij Badkamerxxl is eenvoudig en levering snel. Onderscheidend is de service en nazorg. Wij hadden een defect aan één van de producten, welke door Badkamerxxl uitstekend is verholpen. Ze zijn goed bereikbaar en reageren snel, oplossingsgericht en vooral vriendelijk in het contact.

    Deze klant beveelt ons aan

    Jannie

    Kootstertille

    12-12-2023

    Badkamerxxl.nl

    10

    Top bedrijf!

    In de mooie showroom in Buitenpost inspiratie opgedaan, en naar aanleiding daarvan met behulp van de adviseur een complete badkamer voor ons samengesteld, hier werd uitgebreid de tijd voor genomen en er werd goed naar mijn wensen geluisterd, deze werden omgezet naar de juiste produkten, en aan de hand van een moodboard werd mijn keus nogmaals bevestigd. Ook de service is buitengewoon goed, er was een verkeerde kleur radiator geleverd, en na één telefoontje werd deze binnen 2 dagen besteld en omgeruild. Kortom een enorm blije en tevreden klant, ik kan Badkamerxxl iedereen aanbevelen die hoogwaardige kwaliteit en persoonlijke service belangrijk vind!

    Deze klant beveelt ons aan

    MYerp

    Utrecht

    8-12-2023

    Badkamerxxl.nl

    10

    Mooie producten en snel geleverd

    Erg tevreden met het wastafel meubel met dubbele kraan en spiegel met ledlamp. Door een planningsfoutje leek het er op dat ik het niet op tijd zou krijgen, maar na een telefoontje was het snel opgelost en alsnog de gewenste dag geleverd. Top service!

    Deze klant beveelt ons aan

    Erik

    Aalsmeer

    3-12-2023

    Badkamerxxl.nl

    10

    Top service

    Goed advies gekregen voor het toepassen van het juiste type kranen, douche en bad voor onze nieuwe badkamer, met een sunshower. Top levering en alles volgens afspraak. Tijdens het monteren van de sunshower ging er iets mis waardoor het glas sneuvelde. Een telefoontje en samen supergoed opgelost. Wat een klasse! Dank je wel badkamerXXL.

    Deze klant beveelt ons aan

    Reactie van het bedrijf

    Hallo Erik, Dank voor je review en geniet van alle mooie artikelen in je nieuwe badkamer! Met vriendelijke groet, Team Badkamerxxl

    Ronnie

    Ommen

    2-12-2023

    Badkamerxxl.nl

    7

    Duidelijke webshop met goede prijzen

    Duidelijke webshop met goede prijzen voor mijn badkamer radiator set met alles wat ik nodig heb om mijn bestaande badkamer radiator te kunnen vervangen. Wat beter kan is afspraak voor levering. De bestelling zou geleverd worden op een dag dat ik vrij was. Enkele onderdelen konden eerder geleverd worden. Dit werd kenbaar gemaakt door netjes een mail te sturen met de vraag of ik dit zou willen. Zo ja, dan mocht ik dit kenbaar maken. Dit kwam mij niet uit, dus niet gereageerd! Echter lag die dag bij thuiskomst dit pakketje met onderdelen bij mijn voordeur.

    Deze klant beveelt ons aan

    Nick

    Leerdam

    20-11-2023

    Badkamerxxl.nl

    10

    Goede kwaliteit, goede bezorging

    Badmeubel is van goede kwaliteit en mooi. Maat was perfect en hij was betaalbaar. Bezorgdienst leverde tot aan de deur zoals afgesproken.

    Deze klant beveelt ons aan

    Sonja

    Dordrecht

    17-11-2023

    Badkamerxxl.nl

    10

    Kwalitatief hoogwaardige producten en persoonlijke service

    Wij hebben de afgelopen meerdere bestellingen geplaatst. Alle bestellingen werden goed afgehandeld. Bij leveringsproblemen werd initiatief genomen en adequaat gehandeld. Wij zijn blij met het resultaat.

    Deze klant beveelt ons aan

    Mortier-Gillis

    Eke-Nazareth

    5-11-2023

    Badkamerxxl.nl

    10

    Correcte afhandeling van de bestelling

    Bestelling werd correct uitgevoerd en geleverd op de afgesproken datum. Ook op het transport en de verpakking valt niets aan te merken.

    Deze klant beveelt ons aan

    Remy Koelemij

    Heelsum

    30-10-2023

    Badkamerxxl.nl

    1

    Verkeerde product toegezonden gekregen

    Ik heb een verkeerd product toegezonden gekregen ten tijden van een wisseling van product(nummers) bij hun toeleverancier. Bij een andere zaak een nieuwe spoelknop ontvangen, via Badkamerxxl een oude versie ontvangen (op dezelfde dag gekocht). Omschrijving op de website was werkt op mijn knop. Na veel wachten en opnieuw uitleggen ben ik niet binnen de 14 dagen (had besteld maar project duurde iets langer dan verwacht). Ik kan een nieuwe variant kopen met iets korting. Dus oude voorraad ontvangen, is helaas niet het probleem van Badkamerxxl. Ze hebben nu wel 2 types op de website, destijds niet.

    Reactie van het bedrijf

    Beste Remy, Jammer dat je zo reageert en ook de door ons geboden aanbieding niet in je review meeneemt. Je hebt in deze destijds (mei) niet een verkeerd product ontvangen, maar je hebt een verkeerd product besteld; een voedingsapparaat op 4.1V ipv de nieuwe 12v. Deze waren destijds beide nog op de markt, net zoals ook de beide bijhorende bedieningsplaten. Daar de retour termijn ruimschoots is verstreken alsmede je het product wel gebruikt hebt, kunnen wij deze niet meer (als nieuw) terugnemen, wel hebben wij je tegen een coulance-prijs de voor jou juiste aangeboden, waarvan je kennelijk geen gebruik wenst te maken.

    Peggy

    Ommel

    25-10-2023

    Badkamerxxl.nl

    10

    Tot de volgende bestelling!

    Snelle levering en prijs is top!!

    Deze klant beveelt ons aan

    Marc

    HENDRIK-IDO-AMBACHT

    25-10-2023

    Badkamerxxl.nl

    10

    Geleverd zoals verwacht

    Het was even zoeken om de juiste wc bril te vinden voor onze 9 jaar oude wc. BadkamerXxl had hem. Goed op de hoogte gehouden van de levering. En uitermate goed verpakt.

    Deze klant beveelt ons aan

    Athalie Stegeman

    Haarlem

    25-10-2023

    Badkamerxxl.nl

    10

    Prachtige collectie!

    Online zijn de prijzen aantrekkelijk, maar als je de winkel bezoekt dan is de verrassing nog groter! Mooie materialen, inspirerend en nette prijzen.

    Deze klant beveelt ons aan

    Janine van der Linden

    Dordrecht

    17-10-2023

    Badkamerxxl.nl

    10

    Snelle levering van extra tegels

    We kwamen wat tegels tekort. Gelukkig bleken die bij Badkamer XXL binnen enkele dagen al leverbaar waardoor de aannemer gewoon door kon. Mooie kleur, Sphinx Earth Warm Taupe. 60 x 60 cm.

    Deze klant beveelt ons aan

    Jeroen Elsocht

    halle

    15-10-2023

    Badkamerxxl.nl

    10

    Mooi product, heel goede service

    Ondanks dat er een kleine beschadiging was aan de éérste levering is er heel snel een tweede levering gebeurd. communicatie en service door badkaerxxl was echt top. Het product zelf is heel simpel te monteren, oogt heel knap en doet wat het moet doen.

    Deze klant beveelt ons aan

    Jos

    Landgraaf

    10-10-2023

    Badkamerxxl.nl

    10

    Model van de elektrische radiator, levering, prijs - kwaliteit: prima

    mooi model prima ingepakt t.b.v. vervoer goede prijskorting in vergelijk met andere aanbieders levering op de dag dat afgesproken was bij levering word je vooraf gebeld en dat zware ding werd tot in de gang afgeleverd (dank daarvoor!) de gebruiksaanwijzing is ingewikkeld en vraagt leestijd

    Deze klant beveelt ons aan

    Kim

    Am

    9-10-2023

    Badkamerxxl.nl

    1

    Vreselijk

    De badkamer ladder is beschadigd op 3 plekken en een stang is kapot.. ik wil graag mijn geld terug : ( en graag op komen halen..

    Hanne

    Papendrecht

    6-10-2023

    Badkamerxxl.nl

    4

    Slechte ervaring qua levering

    Bestellen via deze website ging prima. Echter is het leveren een ramp. We zouden onze levering in week 38 geleverd krijgen. op de dag van levering werd ik gebeld dat deze niet geleverd kon worden door te weinig personeel bij het transportbedrijf. Kan gebeuren. de levering zou plaats gaan vinden in week 39. Netjes een mail gehad voor levering die vrijdag, op de vrijdag zelf geen bevestiging meer gehad, en zelf maar gebeld. Hierbij het antwoord gekregen dat het artikel nog niet binnen was, en deze pas in week 41 zou arriveren. Het kost ons super veel geld, gezien wij externe partijen hebben geregeld om de klus voor ons te klaren. Over een compensatie zouden we teruggebeld worden, maar dit is nooit gebeurd. Gisteren 05/10 alsnog een mail gekregen met een leverbevestiging. Voorzichtig positief, maar vandaag alsnog geen tijdvak ontvangen. Zelf wederom gebeld. En we krijgen weer het excuus dat het product nog niet geleverd zou worden. Hierbij werd toegezegd dat deze op 12/10 binnen zou komen, maar een levering op 13/10 gaat hem niet worden. Ik vind het schandalig dat je als klant zo aan het lijntje gehouden wordt. en de levering 6 weken na bestelling nog steeds niet is voldaan. Het product moeten we nog maar afwachten of deze juist geleverd wordt, en of het überhaupt geleverd gaat worden. Kort om : vanuit mij absoluut geen aanrader. Je kan beter iets meer betalen en wel een juiste service krijgen.

    Alex

    Middelburg

    5-10-2023

    Badkamerxxl.nl

    10

    Perfect

    Badkamerxxl medewerkers wisten onderdelen te vinden van een artikel dat uit productie genomen was en een verkeerde bestelling mijnerzijds werd gecontroleerd met mij en gecorrigeerd n.a.v. Van één telefoongesprek waarin de medewerkers heel goed hebben geluisterd. Uitstekende service van Badkamerxxl!!,

    Deze klant beveelt ons aan

    Ece

    Rotterdam

    3-10-2023

    Badkamerxxl.nl

    2

    Niet de afspraak nagekomen

    Badmeubel met 1 uitsparing geleverd ipv 2. Ze reageren ook niet met een oplossing.

    Sabine V.

    DEN HAAG

    20-09-2023

    Badkamerxxl.nl

    10

    Fantastische oplossing

    Super goed geholpen: toen DHL besloten had mijn pakket retour te sturen werd meteen snel geacteerd: er werd alvast een nieuw product gestuurd en terwijl ik aan de telefoon zat had ik de bevestiging hiervan reeds binnen. Echt verrast door zoveel klantgerichtheid.

    Deze klant beveelt ons aan

    J.Sels

    Den Haag

    12-09-2023

    Badkamerxxl.nl

    10

    TOP service

    vakkundig en snel geholpen. Voor een onderdeel van Hotbath werd voor ons extra navraag gedaan bij de leverancier. Daarna is de order dezelfde dag nog verzonden. Toen bleek dat de bezorging vertraging op zou lopen is het pakket nogmaals verzonden en hadden we het alsnog op tijd binnen. Wat een service!

    Deze klant beveelt ons aan

    Eva Van de Putte

    Meerle

    5-07-2023

    Badkamerxxl.nl

    10

    Super klantgericht

    Door staking van het Belgische sorteercentrum werd ons pakket vastgehouden. Badkamerxxl zorgde ervoor dat er een 2de naar ons toe werd gestuurd via een andere bezorgdienst op hun kosten. En indien de 2 aangekomen waren, moest ik er gewoon 1 terug sturen. Echt super goede service en HEEL vriendelijk!! Ook achteraf met de terug zending meteen geholpen.

    Deze klant beveelt ons aan

    Dirksen

    31-05-2023

    Badkamerxxl.nl

    2

    Heel slecht

    Reactie van het bedrijf

    Beste Dirksen, Jammer dat je niet een goede ervaring bij ons hebt gehad. Helaas kunnen we op basis van deze gegevens niet een bestelling terugvinden. We staan dagelijks voor je klaar om samen te kijken naar een oplossing, dus neem gerust even contact op met onze klantenservice. Hopelijk kunnen we je nog van dienst zijn!

    Rob

    Maarssen

    16-05-2023

    Badkamerxxl.nl

    10

    Goede service

    Na het niet ontvangen van mijn product gelijk een nieuwe ontvangen topservice!

    Deze klant beveelt ons aan

    huub

    Amsterdam

    16-05-2023

    Badkamerxxl.nl

    10

    Zeer vriendelijk deskundig bedrijf

    Ik had door omstandigheden verkeerde afbouwdelen besteld. Ik werd vriendelijk telefonisch te woord gestaan. Nog nooit zo eenvoudig een retour zending kunnen doen. Kortom, topbedrijf!

    Deze klant beveelt ons aan

    Anton

    Sprang-Capelle

    16-05-2023

    Badkamerxxl.nl

    10

    Vlotte en correcte hulp en levering.

    Ik kan niet anders dan een compliment geven. De telefonische begeleiding door Badkamer XXL is correct en behulpzaam verlopen. Wanneer ik belde kreeg ik direct de klantenservice aan de lijn en zij lieten de verkoopadviseur waar ik om vroeg terugbellen. De verkoopadviseur begeleide mij digitaal door mijn order voor de gehele badkamer. Super! De leveringen waren conform de afspraken. En nu? Genieten van onze badkamer! Super bedankt Badkamer XXL

    Deze klant beveelt ons aan

    Wilma

    Deurne

    13-05-2023

    Badkamerxxl.nl

    1

    Bestelling niet compleet

    Ik mis een onderdeel van een besteld product waardoor de aannemer niet de laatste zaken kan afwerken. Ik baal hier enorm van

    Bas

    Groningen

    9-05-2023

    Badkamerxxl.nl

    10

    Top zaak

    Mooie showroom waar je de producten kan bekijken, voelen en kan testen. Daarnaast wil men je graag helpen met met je mee denken om jou ideaal plaatje waar te maken.

    Deze klant beveelt ons aan

    Nijs

    Amsterdam

    26-04-2023

    Badkamerxxl.nl

    10

    Veel verkrijgbaar en betaalbaar;snelle en complete bezorging

    Veel verkrijgbaar en betaalbaar; snelle en complete bezorging

    Deze klant beveelt ons aan

    Silvia

    Leidschendam

    26-04-2023

    Badkamerxxl.nl

    10

    Prima

    Snelle levering vrijdag besteld maandag in huis en compleet, in tegenstelling tot een ander bedrijf

    Deze klant beveelt ons aan

    Bart

    Amstelveen

    25-04-2023

    Badkamerxxl.nl

    10

    Nogmaals heel goede ervaring

    Dit is de derde keer in korte tijd dat ik gebruik maakte van de diensten van Badkamerxxl.nl, in het kader van een uit de hand gelopen verbouwing, waar we in allerijl alternatieve producten moesten aanschaffen. Na een uitgebreid advies van de medewerker van Badkamerxxl.nl de spullen besteld, waar een wat langere levertijd aan vastkleefde, maar na enkele dagen wachten kwamen de spullen op de toegezegde tijd binnen. De ervaringen zijn opnieuw zeer positief, ik vind Badkamerxxl.nl zeer professioneel en deskundig en de afhandeling van bestellingen foutloos.

    Deze klant beveelt ons aan

    Frank

    Heerlen

    22-04-2023

    Badkamerxxl.nl

    9

    Goede service

    Goede service. Toen mijn pakketje bij DHL maar steeds achterbleef, hebben ze dat goed opgepakt en hersteld. Heel klantvriendelijk.

    Deze klant beveelt ons aan

    Marco

    Vermeulen

    14-04-2023

    Badkamerxxl.nl

    4

    Veel te late levering

    Vandaag besteld, na een week geleverd. Dat had de waarheid geweest en dan moet je er zelf nog achteraan zitten ander had het nog langer geduurd. Kortom: slechte ervaring! Oh ja, de dame van de klantenservice kon me niet direct helpen, die zou later terugbellen. Blijkbaar is ze m’n nummer kwijt.

    Anton

    Zwifterband

    4-04-2023

    Badkamerxxl.nl

    5

    Vriendelijk maar niet efficient

    Firma heeft zich klantvriendelijk ingericht met propositie, informatie en flow bestellen, maar zou zich beter focussen op de daadwerkelijke afhandeling want daar gaat van alles fout. Bestelling kwam gesplitst. Tweede gedeelde zou later komen want rechtstreeks van de fabriek. Krijgen we vervolgens de eerste bestelling nogmaals het het tweede gedeelte niet. Is dat uiteindelijk rechtgezet komt de melding: uw bestelling wordt vandaag geleverd. Track en Trees zegt: zending is aangemeld in het sorteercentrum. En vervolgens krijg ik een email voor een beoordeling. Niet echt het goede moment dus ;-)

    Anna

    Wassenaar

    23-03-2023

    Badkamerxxl.nl

    10

    Klantvriendelijk bedrijf.

    Bij vragen over een product wordt een duidelijk antwoord gegeven.

    Deze klant beveelt ons aan

    Bart

    Amstelveen

    21-03-2023

    Badkamerxxl.nl

    10

    Buitengewoon professioneel bedrijf

    Op basis van enkele ervaringen met Badkamerxxl.nl, kan ik zonder enige aarzeling hier schrijven, dat ik dit een buitengewoon professionele onderneming vind, zeer betrouwbaar bestelproces, en uiterest punctuele levering zoals van te voren gecommuniceerd. De onderneming heeft ook duidelijk diep geïnvesteerd in de klanten-portaal waar alle te leveren goederen nauwkeurig zijn gespecificeerd, zodat je ook de goede onderdelen trefzeker kunt vinden en bestellen. Qua prijsvoering is de onderneming ook competitief. Dus dit zou zomaar de beste web-winkel van Nederland kunnen zijn voor dit type product.

    Deze klant beveelt ons aan

    Marco Pons

    Alblasserdam

    20-03-2023

    Badkamerxxl.nl

    10

    Goede service

    Snelle levering

    Deze klant beveelt ons aan

    Goran

    Amsterdam

    16-03-2023

    Badkamerxxl.nl

    1

    Ik heb mijn pakket nog steeds niet

    Mijn pakket was op verkeerde adres geleverd. Jullie hadden een nieuwe pakket kunnen sturen. Nu wacht ik dat die pakket terug moet komen op jullie adres en weer naar mijn wordt verstuurd. Slecht geregeld!!!!

    Reactie van het bedrijf

    Hallo Goran, Wat vervelend dat je bestelling op het verkeerde adres geleverd is. Onze excuses hiervoor. Op 14 maart hebben we een mail van je ontvangen dat het pakket nog niet geleverd was en 15 maart kwam het pakket retour en hebben we het gelijk weer meegegeven aan de bezorger. Helaas hebben we geen invloed op de levering van deze bezorgdienst, maar vanuit ons was dit de snelste manier om te kunnen handelen. We hopen dat je tevreden bent met Hotbath SPOM414GN Glijstuk! Met vriendelijke groet, Team BadkamerXXL

    Marco

    Naaldwijk

    15-03-2023

    Badkamerxxl.nl

    10

    Communicatie en Service

    Op de dag van levering werd contact met mij opgenomen met het verzoek om de volgende dag te leveren (levering op de dag was wel mogelijk), na akkoord werd de kraan de volgende dag netjes geleverd door Badkamerxxl zelf. De kraan bleek een defect te hebben, dit lag aan de kraan zelf en niet aan Badkamerxxl, Badkamerxxl bemiddelde tussen mij en product. De kraan is inmiddels kostenloos vervangen door een monteur van de leverancier.

    Deze klant beveelt ons aan

    Kim

    Ouwster-Nijega

    13-03-2023

    Badkamerxxl.nl

    1

    Bestelling word steeds uitgesteld

    Het is nu al 3x heel veel weken uitgesteld. Ik vind dit totaal niet klantvriendelijk Toen ik bestelde was er een voorraad en dus direct leverbaar. Die bestelling was op 23 januari en zou 25 januari geleverd worden, toen bleek het niet voorradig en zou het begin maart worden. Toen was het artikel volgens de gegevens het magazijn verlaten op 2 maart. Vervolgens krijg ik een mail dat het week 11 geleverd wordt, deze week! En nu word er week 13 gezegd....  Dat het even op zich laat wachten kan, maar dit is niet normaal meer en onacceptabel.

    Reactie van het bedrijf

    Hallo Kim, Allereerst ons excuses voor het ongemak. We streven er naar om onze producten zo snel mogelijk bij de klant te leveren, maar soms gaat dit helaas buiten onze macht om. Een dag na de bestelling hebben we je laten weten dat de overloop van Regn pas in februari/maart leverbaar is. Ook hebben we je een alternatief aangeboden, welke je hebt afgewezen. Helaas kunnen wij dan niets anders dan wachten tot onze leverancier het product weer op voorraad heeft. We begrijpen dat het vervelend is en nogmaals onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team BadkamerXXL

    Certificaat


    Meer reviews

    Productenvergelijker 0
    Openen