Klachten & garantie
    Je winkelwagen is leeg

    Voor 11:00 besteld, vanavond in huis

    5317 klanten geven ons een 9

    Gratis bezorgd vanaf 50,-

    Showroom op afspraak

    thuiswinkel Gecertificeerde webwinkel

    Klachten & Garantie


    Sorry! Wij willen graag dat jij tevreden bent! Helaas maken wij ook wel eens een fout en we willen niet dat jij daar de dupe van wordt. 

    Ben je ergens niet helemaal tevreden over of ben je het ergens niet mee eens? Wij zoeken graag samen met jou naar de beste oplossing of het juiste antwoord. Wij streven altijd naar de beste service en vinden het belangrijk om naar jou te luisteren. Klachten handelen wij altijd binnen 14 dagen na ontvangst altijd af.

    Schade
    Vervelend! Wij lossen dit graag zo snel mogelijk voor je op. Na ontdekking van een defect of schade is het belangrijk om dit zo snel mogelijk (het liefst binnen 72 uur) aan ons te melden.  Dat doe je door ons een e-mail te sturen via [email protected]

    Vertel ons in deze mail duidelijk wat jouw klacht precies is en wat de eventuele oorzaak van de schade is. Vergeet niet om foto’s toe te voegen van de schade. Vermeld ook altijd het nummer van je bestelling en natuurlijk je contactgegevens! Je krijgt sowieso een ontvangstbevestiging nadat wij jouw bericht hebben ontvangen. Wij streven ernaar om op werkdagen binnen 24 uur contact met je op te nemen over de afhandeling van de schade.

    Je bent zelf verantwoordelijk voor het retour sturen van het product.

    Niet tevreden met product 
    Balen! Altijd jammer als een product niet aan je verwachtingen voldoet. Gelukkig mag je een artikel binnen 30 dagen, zonder opgave van redenen, retour sturen (herroepingsrecht). Voor meer informatie over het retour sturen, kijk even bij Retourneren. 

    Klachtenafhandeling
    Mocht u het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via SGC en voor zakelijke klanten via Thuiswinkel.


    Garantie


    Artikel defect ontvangen

    Het komt bijna niet voor, maar als het voorkomt is het heel vervelend: je hebt een defect artikel ontvangen. Meld je klacht zo snel mogelijk (graag binnen 48 uur) via  [email protected]. Dan zorgen wij voor een zo snel mogelijke oplossing. Als het mogelijk is, ruilen we het defecte artikel direct om. 

    Klacht of defect binnen garantie

    Wij hebben te maken hebben met verschillende fabrikanten en leveranciers. Zij hanteren verschillende garantievoorwaarden. De garantietermijnen die wij vermelden op de productpagina's hebben betrekking op de fabrieksgarantie. Fabrieksgarantie doet geen afbreuk aan de wettelijke garantie. Meld je een artikelklacht, dan kijken we dus eerst welke garantiebepalingen, zoals omschreven in de algemene voorwaarden, op jouw persoonlijke situatie van toepassing zijn. Als de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief voorrij- en/of verzendkosten) binnen de garantietermijn voor rekening van Badkamerxxl.nl. 

    Mail ons jouw klacht of defect zo snel mogelijk via [email protected], zodat we voor een snelle afhandeling kunnen zorgen. Vertel in deze mail wat jouw klacht is en wat jouw contactgegevens zijn. Wanneer er sprak is van een defect, voeg hier dan foto’s van bij. Vergeet ook niet je bestelnummer te vermelden. 

    Als er sprake is van een defect dan is er wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat je recht heb op een goed product. Ontvang je een product dat niet deugt, dan heb je recht op vervanging, reparatie of je geld terug. De termijn waarbinnen je je kunt beroepen op wettelijke garantie verschilt per product.

    Klacht of defect buiten garantie

    Ook na afloop van de (fabrieks)garantietermijn kun jij met een gegronde klacht bij ons terecht. Ontstaat er buiten de garantietermijn een defect, neem dan contact met ons op via [email protected] en we gaan kijken of we je een passende oplossing kunnen bieden.

    Defect of schade melden?

    Wij verzoeken je een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. De beste en snelste manier om dat te doen is door een mailtje te sturen naar [email protected]. Eventueel kun je ook bellen naar 0511 542328.

    Productenvergelijker 0
    Openen