Klantenservice bestellen

Bestelling plaatsen


Stap 1: Product selecteren

Je ziet een product dat je graag wilt hebben. Hoe nu verder?

Product-selecteren
  • A = Klik op de knop “Winkelwagen” en jou product vliegt zo de winkelwagen in!
  • B = Via de set-configuratie kun je eenvoudig bijpassende artikelen bekijken en direct in de winkelwagen plaatsen. Zo ben je verzekerd voor de juiste combinaties van artikelen en kom je niet voor verassingen te staan.
  • C = Klik op de knop “plaats set in winkelwagen” en whalla de hele set zit in de winkelwagen!
Stap 2: Winkelwagen

Hier vind je een overzicht van de door jou gekozen artikelen. Check even of alles klopt en pas het eventueel aan.

Winkelwagen
  • A = Bij “wijzig aantal” kun je gemakkelijk een paar meer of minder van het product bestellen.
  • B = Mocht je je toch bedenken, dan klik je gewoon op verwijderen en verdwijnt het artikel uit je winkelwagen.
  • C = Wanneer je in de winkelwagen een product hebt die morgen in huis is en een product waarbij de levertijd 4 weken is, wordt standaard de hele bestelling bezorgd op de laatste leveringsdatum. Vind je dat vervelend? Bel even naar 0511 542328. Dan kunnen we zien wat we voor je kunnen betekenen.
  • D = Je kunt nog even verder winkelen en nog meer leuke items shoppen!
  • E = Klopt alles wat in je winkelwagen zit? Ga dan verder met afrekenen.
Stap 3: Bestelling afronden Bestelling-afronden
  • A = Factuuradres. Hier kun je jouw adres invullen. We gaan er vanuit dat dit ook meteen het lever adres is.
  • B = Liever op een ander adres bezorgd? Zorg dan dat het vinkje uitstaat en vervolgens kun je je lever adres invullen.
  • Bestelling-afronden-bezorgen
  • C = Je kunt hier kiezen of je je bestelling thuis wilt laten bezorgen of dat je het wilt ophalen op één van onze afhaalpunten. De eventuele verzendkosten staan erbij vermeld en via onze leveringsplanner kun je zelf een geschikte datum voor aflevering kiezen. De keuze in data is gebaseerd op het artikel met de langste levertijd. Wanneer de datum onverhoopt wijzigt, zullen wij jou hierover tijdig informeren.
  • Bestelling-afronden-betalen
  • D = Bij betaling kun je de betalingsmethode kiezen die jij het best vind. Tot € 900,- kun je ook achteraf betalen!
  • Bestelling-afronden-overzicht
  • E = Nog even voor de zekerheid: controleer je bestelling. Niet goed? Ga dan terug en pas het aan. Wees niet bang, al je artikelen blijven gewoon in je winkelwagen totdat jij het wijzigt.
  • F = Alles ingevuld en wel? Klik dan op de “Afrekenen” knop om de bestelling te bevestigen. Vergeet niet akkoord te gaan met de algemene voorwaarden! Heb je gekozen voor de betaalmethode ‘iDeal’? Dan wordt je automatisch doorgeleid naar de beschermde betaalomgeving van jouw eigen bank.
Stap 4: Overzicht

Je ontvangt na afronding van het bestelproces een mailtje waarin de orderbevestiging staat.

Bestelling wijzigen of annuleren


Overkomt jou weer, heb je net je bestelling afgerond, ben je wat vergeten. Of heb je dat ene product toch niet zo nodig als dat je in eerste instantie dacht.

Neem zo snel mogelijk contact met ons op door even te bellen naar 0511 542328. Dan kijken we wat er mogelijk is.

Geef ons altijd even een seintje. Mocht het pakket al onderweg zijn, dan kunnen wij eventueel de chauffeur nog bellen, zodat hij er niet langs hoeft te rijden. Is hij ook weer eerder thuis.

Staat de chauffeur wel aan de deur en je wilt van je bestelling afzien? Dan kun je altijd de bestelling nog weigeren. De kosten die worden gemaakt voor het retourneren van je bestelling zijn voor jouw eigen rekening.

Productenvergelijker 0
Openen